Jason Markk

Posted on 9:50 PM

bagi sneakers enthusiast confirm tau apa Jason Markk

Jason Markk Sneaker Solution

Senang cerita la, benda alah ni untuk cuci sneakers korang jd macam baru balik tapi takde la macam baru sangat tapi ok la dan puas hati bagi aku sebab aku dah beli benda alah ni tapi bukan kat Malaysia atau dekat forum ST sebab byk orang jual mahal sangat. Bukan aku berkira tapi ini liquid kot, habis jugak kan takkan ni pun nak ripoff gak. Macam sial mereka itu!

Korang boleh guna liquid ni dekat semua kasut tak kira apa material pun, suede, leather dan lain2 material yang penting sneakers yer tapi satu jer aku tak berani nak try dkt nubuck timberland sebab takut rosak so aku tak jumpa lagi org cuci timberland melainkan guna pemadam timberland so sorry!

baik aku post jer link youtube untuk korang tengok macamana guna benda alah ni!

Jason Markk Sneakers Solution

so click jer!!

Nanti aku masukkan pic aku kemaskan kasut aku!