14th February?

Posted on 6:54 AM

14 Februari = Valentine's day? Yeah right..

Tarikh ni jer memang aku tak pernah sambut dari aku kecik biarpun orang cakap sebab aku takde buah hati ker apa ker aku memang tak pernah sambut sebab masa aku kecik Tok Wan aku pernah cakap kafir bagi mereka yang menyambut Valentine's day.

So bagi korang yang tau pasal cerita ni dah malas aku nak cerita lagi sebab banyak kot dalam suratkhabar semua. CUKUP!

Tapi 14 ni juga la Birthday mak aku! So aku dengan kakak dan adik aku pun plan celebrate birthday mak aku but bukan surprise la sebab mak aku tolong gak kan. Celebrate di rumah jer sebab senang dan boleh invite orang datang sekali kan and yes bbq!!


Ni kerja kakak aku dengan adik aku sebab aku tak reti langsung pasal benda ni


mostly yang di invite kawan2 parents and abang aku

thats my mum n my niece (anak buah aku ni bajet kek dia)

HAPPY BIRTHDAY MAMA!

Sorry mama tak beli hadiah sebab nak saving untuk bulan 3 ni! Tapi mama dah ada macam2 kan so mama tak kisah sangat. YES! Herm, sorry ma angah blogging guna computer baru mama. Eventho aku tiap2 hari berperang dengan mak aku tapi aku tetap sayang mak aku!

Mama, tambah elaun sikit bulan ni, nak beli kasut baru!