bobby hundreds suka jim davis?

Posted on 3:54 AM

Siapakah Jim Davis?


 well tengok gambar dah tau dia ni cartoonist. Dia la yang cipta garfield nie
Then siapa pula si Bobby Hundreds?

Dia ni plak co-founder thehundreds
clothing line untuk skater and mostly for streetwear and logo dorang adalah adambomb
brand thehundreds dah menjadi favorite aku eventho kakak dan adik aku tak suka, aku kisah apa! janji aku selesa..hahahahaha..
 
Actually ini cerita lama. Nov tahun lepas diorang dah release TheHundreds X Garfield collection tapi kt US la so sama ada sampai ke tak kat Malaysia ni kene tunggu laa krookz-kl inform. Aku berharap sangat masuk collection ni biarpun orang cakap bobby tu bangang macam jamesbond undftd sebab collab dengan cartoon? Suka hati dia laa dia tokey kan! Lemme show u guys some of the collection!
 This one nice sebab garfield pakai tees adam bomb!

 hahahaha..xfaham aku

yang ini confirm aku sapu dua sebab basic gila!


Herm..ada ker orang nak pakai cap ni?
Price range for tees maybe rm130 and newera cap cincai2 price rm199 kot..aku xsure! Kisah apa!
 
 
via : thehundreds